Budući da korisnik ima jako puno opreme, a nema zajedničku bazu podataka za procesnu opremu i održavanje iste, neophodno je napraviti aplikaciju koja će obuhvatiti sve moguće potrebe koje poduzeće ima vezano uz procesnu opremu i osnovna sredstva.
Korisnik traži da aplikacija sadrži sljedeće podatke o opremi, kao i da omogućava niže navedene procese:
· Naziv opreme
· Proizvođač opreme
· Dobavljač opreme
· Serijski broj
· Inventarni broj – omogućiti slobodan unos inventarnog broja
· Nabavna vrijednost – povezati sa ulaznim računom i financijskim kontima
· Sektor – lokacija u kojem je oprema smještena
· Omogućiti obračun amortizacije (definirati amortizacijske grupe) s pripremom temeljnice za automatsko knjiženje u financijskom računovodstvu; uvid u trenutnu odnosno amortiziranu vrijednost osnovnog sredstva
· Obračun amortizacije za određeno razdoblje (mjesečno, kvartalno, polugodišnje, godišnje), ovisno o potrebama tvrtke. Prilikom obračuna amortizacije uzeti u obzir naknadna povećanja ili smanjenja nabavne vrijednosti osnovnog sredstva. Omogućeno je praćenje i arhiviranje periodičnih obračuna amortizacije, kao i amortizacija za otpisana sredstva (opcija uključiti ili isključiti)
· Uz svaki segment opreme dodati mapu u koju će se pohraniti dokumentacija o opremi u vidu slika i skeniranih dokumenata, tehničke specifikacije i sl.
· Evidentiranje servisa i servisera na opremi, kao i troškova servisa i rezervnih dijelova
· Mogućnost evidentiranja zaduženja osnovnih sredstava po zaposlenicima
· Ispis rekapitulacija po različitim kriterijima (po kontima nabave, kontima ispravka vrijednosti osnovnog sredstva, dobavljaču, proizvođaču)
· Ispis knjige osnovnih sredstava
· Mogućnost ispisa zapisnika (uporaba, likvidacija)
· Mogućnost ispisa liste za provođenje inventure
Kako bi se svi zahtjevi korisnika odradili potrebno je napraviti novu bazu podataka i novu aplikaciju u kojoj će korisnik moći odraditi navedene zahtjeve.
Obzirom da je korisnik do sada dio evidencija radio ručno ili pomoću excel tablica, ova aplikacija će imati višestruke benefite:
-jedinstveni popis sve opreme,
-svu dokumentaciju vezanu uz opremu,
-vođenje servisa, popravaka i sl., planova održavanja,
Sve to dovest će do znatne uštede vremena, te boljeg i kvalitetnijeg održavanja sve opreme koju korisnik posjeduje.
Comments