Kako bi se mogla povećati prodaja i bolje planirati rad na terenu, korisnik ima potrebu za uvođenjem aplikacije web komercijalista.
Osnovne funkcije ove aplikacije su:
prijava korisnika za radove na određenoj lokaciji,
pregled cijena rada,
pregled otvorenih stavaka kupaca,
pregled ovorenih naloga
pregled ne završenih naloga
izrada naloga kod korisnika i potpis naloga od strane korisnika
pregled svih poslovnih jedinica korisnika na google karti
dodavanje novih pj na terenu
Prednost ovakve aplikacije je prvenstveno u tome što će terenski radnici na terenu moći vidjeti sami sve potrebne informacije za svakog pojedinog kupca, te kreirati narudžbu i automatski je poslati u centralu.
Web aplikacija funkcionirati će tako što će se podaci sinkronizirati svakih 5 minuta, što bi u konkretnom slučaju značilo da komercijalist na terenu može vidjeti promjenu na cjeniku najkasnije 5 minuta od trenutka kada ju je netko od operatera promijenio. Isto je i u komunikaciji iz smjera komercijalista prema centrali: kada komercijalist unese narudžbu, operater u komercijali jednim klikom preuzima narudžbu, te je ona vidljiva u skladištu i proizvodnji.
Za funkcioniranje ove aplikacije potrebna je Azure cloud baza podataka.
Comments