REDOK – ZAPRIMANJE NARUDŽBI KUPACA, SLANJE E-RAČUNA

Sustav za razmjenu elektroničkih dokumenata Cloud je usluga na koju se spajaju korisnici direktno iz poslovnog sustava. Uz enkripciju i više slojeva sigurnosti, benefit je u skraćivanju vremena za pripremu dokumenata, te uštedi, pogotovo u odnosu na standardnu poštu.


Naše rješenje nudi dvije mogućnosti slanja :

  1. Pojedinačano - svaku fakturu posebno

  2. Skupno - odabere se set faktura i šalje istovremeno

Korisnici - primatelji su :

  1. Javni primatelji ( obveznik javne nabave )

  2. Trgovačka društva koja nisu obveznici javne nabave



Redok je B2B (Business to Business) cloud sustav za razmjenu elektroničkih (poslovnih) dokumenata. Sve tvrtke koje surađuju međusobno razmjenjuju različite poslovne dokumente (narudžbenice,otpremnice, račune, šifarnike itd.). Uobičajeni način razmjene takvih dokumenata kroz povijest je bilo slanje papira (poštom ili kurirom ili nekom vrstom dostave).


Razvojem elektroničkog poslovanja postalo je uobičajeno jedan dio dokumenata slati elektroničkom poštom. I jedan i drugi način dostave dokumenata u principu imaju iste nedostatke, veliku količinu ljudskog rada i značajne mogućnosti pogreške. Proces slanja bilo kojeg papirnatog dokumenta je sličan: dokument je potrebno napraviti u nekoj poslovnoj aplikaciji, zatim se dokument ispiše, pakira, šalje primatelju, primatelj dokument zaprima i unosi u svoju poslovnu aplikaciju. Svaki od tih koraka je dosta dugotrajan, zahtjeva ljudski rad i dosta je podložan pogreškama, što u konačnici dovodi do neispravnih poslovnih podataka.


Redok je sustav razmjene elektroničkih dokumenata koji drastično pojednostavljuje proces slanja dokumenata, eliminira potencijalne pogreške u podacima nastale zbog prepisivanja dokumenata te ubrzava proces slanja dokumenata.

4 views0 comments